| العنوان |
الوصف |
المتكلم |
استماع |
تحميل |
النص |
Ppt |
Video |
مشاركة |
الحجم |
التحميل |
|
01- مقدمة ليه ؟
|
|
أبونا داود لمعي |
|
|
|
|
|
|
12 MB |
3443
|
|
02- ليه أنا مسيحى ؟
|
|
أبونا داود لمعي |
|
|
|
|
|
|
654 KB |
3002
|
|
03- ليه ربنا مش بيساعدنى أبطل الخطية ؟
|
|
أبونا داود لمعي |
|
|
|
|
|
|
408 KB |
1474
|
|
04- ليه أصحابى بيعاملونى أقل منهم ؟
|
|
أبونا داود لمعي |
|
|
|
|
|
|
504 KB |
1395
|
|
05- ليه الخطية الموروثة خطية آدم وحواء
|
|
أبونا داود لمعي |
|
|
|
|
|
|
318 KB |
1476
|
|
06- ليه ربنا مش بيستجيب أول ما نطلب؟
|
|
أبونا داود لمعي |
|
|
|
|
|
|
390 KB |
1423
|
|
07- ليه ربنا بيسمحلنا بإحساس الوحدة ؟
|
|
أبونا داود لمعي |
|
|
|
|
|
|
332 KB |
1410
|
|
08- ليه الشهوة الجنسية حرام ؟
|
|
أبونا داود لمعي |
|
|
|
|
|
|
468 KB |
1422
|
|
09- ليه فى ناس ممكن تسيب المسيحية ؟
|
|
أبونا داود لمعي |
|
|
|
|
|
|
244 KB |
1396
|
|
10- ليه بابا وماما شيفيينى وحش ؟
|
|
أبونا داود لمعي |
|
|
|
|
|
|
324 KB |
1409
|